Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

Η ΥΔΡΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ.

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ
" Η ΥΔΡΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ "



ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ,


Η απόφασή μου να διεκδικήσω στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές τον Δήμο της Ύδρας πηγάζει από το αμέριστο και διαρκές ενδιαφέρον μου, την αγάπη μου για το νησί που γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω. Για μένα ήταν πάντα πολύ μεγάλη τιμή ότι τόσοι πολλοί άνθρωποι με στήριζαν στα χρόνια που ασχολούμαι ενεργά στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Η προσωπική μου διαδρομή, η επαγγελματική μου ενασχόληση και η πολιτική μου πορεία στα κοινά του Δήμου είναι σε γενικές γραμμές γνωστή σε όλους.
Οι θέσεις μας, οι στάσεις μας, οι πράξεις μας είναι, άλλωστε, η ταυτότητά μας. Είμαστε οι επιλογές μας. Όσοι αγαπάμε τον τόπο μας πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, τις γνώσεις μας, την εμπειρία μας προς όφελος των δημοτών μας πέρα από κομματικά στεγανά και άγονες μικρότητες. Άλλωστε, δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με κανέναν υποψήφιο σε όποια παράταξη και αν συμμετέχει σε αυτές τις δημοτικές εκλογές. Απαιτείται πολιτική βούληση και υπέρβαση των κομματικών ή προσωπικών συμφερόντων.
Μπορούμε να είμαστε διαφορετικοί, αλλά όχι εχθροί.
Θα αντιπαρατεθούμε μόνο για τη διαφορετική προσέγγιση στην επίλυση των προβλημάτων του Δήμου και την ώθησή του σε αναπτυξιακή τροχιά. Όσοι αγαπάμε τον τόπο μας, το νησί μας, εργαζόμαστε εδώ, ζούμε εδώ, μεγαλώνουμε τα παιδιά μας εδώ, επιθυμούμε να παλέψουμε συλλογικά για να κάνουμε το νησί μας ένα σύγχρονο πόλο έλξης που θα φέρει πίσω στον τόπο τους τα παιδιά ΜΑΣ που έφυγαν. Με αυτές τις σκέψεις ξεκινάμε την προσπάθειά μας, οι συνεργάτες μου και εγώ.
Συμπολίτες μου,
Η εκλογική μας εκστρατεία θα διαφέρει από το ύφος που έχουμε συνηθίσει. Είμαι υπέρμαχος της πολιτικής και όχι της φανφάρας, γι’ αυτό το λόγο προτείνω: ούτε φυλλάδια στους τοίχους και τις κολώνες του νησιού μας ούτε πανηγυριώτικες συγκεντρώσεις αλλά ουσιαστική πολιτική συζήτηση με τους συνυποψήφιους μου για την προώθηση της λύσης των προβλημάτων του τόπου μας. Είμαι υπέρμαχος του γόνιμου διαλόγου και όχι της στείρας αντιπαράθεσης. Αυτό το έχω αποδείξει, άλλωστε, με τις ουσιαστικές, κατά γενική ομολογία, θέσεις μου στα δημοτικά συμβούλια. Προτείνω δε την τελευταία εβδομάδα πριν τις εκλογές ανοιχτή συζήτηση με όλους τους συνυποψήφιους. Ανοικτή συζήτηση που θα μεταδίδεται μέσω διαδικτύου ώστε ψύχραιμα και ήρεμα ο πολίτης του νησιού μας να γνωρίσει τις θέσεις μας για όλα τα επίκαιρα θέματα-προβλήματα του τόπου μας.
Με την ελπίδα της δικής σας ανταπόκρισης, θα αγωνιστούμε για το καλύτερο του νησιού μας . Γιατί.... Η ΥΔΡΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ « Η ΥΔΡΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ»
Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΥΔΡΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΜΜ. ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Η ΥΔΡΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ" - Κεντρική ομιλία Πέμπτη 23/5 στο λιμάνι 8.30' μ.μ.

Σας περιμένουμε όλες/όλους στην κεντρική ομιλία και παρουσίαση του προγράμματος του Συνδυασμού μας "Η ΥΔΡΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ"  Πέμπτη...